SDG 12

ANO mērķi NNZ: 12. IAM

Nodrošināt ilgtspējīgus patēriņa paradumus un ražošanas modeļus

Ilgtspējīgs patēriņš un ražošana pārejai uz zema oglekļa satura un zaļo ekonomiku.

 

Pasaules patēriņš un ražošana — pasaules ekonomikas virzītājspēks — ir dabisko vides un resursu izmantošana tādā veidā, kas turpina graujoši ietekmēt planētu.  Saskaņā ar aplēsēm sliktas pārvadāšanas un ražas novākšanas prakses dēļ viena trešdaļa no visiem saražotajiem pārtikas produktiem, kas atbilst 1,3 miljardiem tonnu aptuveni 1 triljonu dolāru vērtībā, sapūst patērētāju un mazumtirgotāju atkritumu tvertnēs. Ilgtspējīgs patēriņš un ražošana ievērojami veicina pāreju uz mazoglekļa un videi nekaitīgu ekonomiku.

 

NNZ sniedz ieguldījumu 12.5. IAM līdz 2030. gadam būtiski samazināt atkritumu radīšanu, pateicoties novēršanai, samazināšanai, reciklēšanai un atkārtotai izmantošanai:

 

1. Turpinot veicināt un izstrādāt energoefektīvus un tādējādi oglekļa emisiju samazinošus iepakojuma materiālus un koncepcijas savu partneru vārdā.

 

2. Veicinot ilgtspējīga iepakojuma izvēli, lai samazinātu pārtikas atkritumu daudzumu un ietekmi uz vidi: NNZ izplata savu #rethink pieeju, lai ļautu klientiem veikt iepakojuma materiālu izvēli, kuras pamatā ir fakti.

 

3. Uzņēmuma iepirkuma politika

  • Piegādātāji paraksta un ievēro NNZ “Piegādātāja rīcības kodeksu” attiecībā uz pārredzamību, atbilstību tiesību aktiem, pārtikas nekaitīgumu un patērētāju interesēm. NNZ pārbaudīs atbilstību.
  • Piegādātājiem jābūt pārredzamiem savā uzņēmējdarbībā un jāsniedz mums precīza un pilnīga informācija par savu uzņēmējdarbības politiku, darbībām un produktiem, kas attiecas uz mūsu ilgtspējības rādītājiem.
  • Piegādātājiem jāievēro visi valstīs, kurās tie darbojas, spēkā esošie valsts tiesību akti un noteikumi.
  • Piegādātājiem jāgarantē, ka patēriņam paredzēti produkti ir piemēroti un nekaitīgi. Tiem jāatbilst mūsu kvalitātes un pārtikas nekaitīguma kritērijiem attiecībā uz izejvielām un citām sastāvdaļām, pētniecību, kā arī ražošanas un iepakošanas procesiem. Piegādātājiem jāspēj garantēt, vai produkti, kas piegādāti NNZ, satur ģenētiski modificētas sastāvdaļas.
  • Turklāt piegādātājiem jāievēro tirdzniecības un marķēšanas prasības saskaņā ar tiesību aktiem un NNZ prasībām. NNZ patur tiesības pārbaudīt piegādātāju sniegumu šajā ziņā. Mēs ticam sadarbībai ar saviem piegādātājiem un vērtējam ilgtermiņa attiecības. Mēs esam gatavi sadarboties ar saviem piegādātājiem, lai panāktu praktiskus un apmierinošus risinājumus katrā atsevišķā gadījumā.
  • Piegādātāji informē NNZ par to, kur katrs pasūtījums tiek ražots. Mēs paturam tiesības pieprasīt, lai trešās puses auditori veiktu nepieteiktas vizītes visās rūpnīcās, kas ražo mūsu preces, jebkurā laikā, un piegādātāji nodrošina trešo pušu auditoriem piekļuvi šādām rūpnīcām, lai garantētu atbilstību Piegādātāju rīcības kodeksam. Turklāt šajā nolūkā NNZ pārstāvji var veikt pieteiktas audita vizītes visās rūpnīcās, kas ražo mūsu preces, un piegādātāji nodrošina šiem pārstāvjiem piekļuvi rūpnīcām.
  • NNZ vai trešās puses auditors, kas pārstāv NNZ, cik vien saprātīgi iespējams, ievēros piegādātāju atklātos ražotnes noteikumus par drošību un higiēnu. Auditus veiks reizi gadā, ja vien nav īpaši apstākļi.

 

4. Uzņēmuma kvalitātes pārvaldības politika

Kvalitātes ziņā NNZ tiecas kļūt par prioritāro partneri iepakojuma risinājumu jomā. Mēs nodrošinām produktu saskaņotību ar kvalitātes un pārtikas nekaitīguma principiem. Mūsu izpratnē kvalitāte nozīmē, ka pie mums atgriežas klients, nevis produkts. Lai to panāktu, mēs nepārtraukti uzlabojam uzņēmējdarbību, ražošanu, klientu apkalpošanu un ar kvalitāti saistītās sistēmas un procesus saskaņā ar visiem uzņēmuma darbībai piemērojamiem tiesību aktiem un visiem ar uzņēmuma darbību saistītiem juridiskajiem un ētiskajiem aspektiem:

  • Mūsu sertificētās kvalitātes sistēmas stiprina mūsu procesu un kvalitātes sistēmu nepārtrauktas uzlabošanas bāzi. Tās efektivitāti pārskata un apstiprina, izmantojot datus un faktos balstītus saistītus instrumentus. Mūsu instrumenti: GFSI & ISO9001 atbilstība, koncentrēšanās uz sākotnēju izpildi un atbilstošu samazināšanu, izmantojot pamatcēloņu analīzi un korektīvus pasākumus;
  • Mūsu organizatoriskās zināšanas, resursi, iespējas un produkti ļauj mums padarīt kvalitāti par konkurētspējas priekšrocību mums un mūsu klientiem. Mūsu instrumenti: Darbinieku prasmes nepārtraukti uzlabo ar izglītību un apmācību, un mēs esam vienots uzņēmums NNZ, kas nozīmē, ka mēs sadarbojamies globālā mērogā un piemērojam savas NNZ vērtības un kvalitātes standartus visam, ko darām;
  • Mēs koncentrējamies uz klientu vajadzību un vēlmju atzīšanu, izmantojot atklātu, godīgu saziņu, lai veidotu ilgtermiņa, uzticības pilnu partnerību. Mēs vēlamies strādāt ar apmierinātiem klientiem, tādēļ nodrošinām augstākos kvalitātes un pakalpojumu standartus. Mūsu instrumenti: Klientu atsauksmju pieprasīšana par sniegumu un apmierinātību; atsauksmju apkopošana no attiecīgajām ieinteresētajām personām, un mūsu uzņēmējdarbība vienmēr norit ētiski kā uzņēmumā, tā ārpus tā.

 

Mēs apzinām ilgtspējīgas iespējas un aprakstām reālās pasaules.
KĀDĒĻ NNZ IEPAKOJUMU TĪKLS?
PĀRVEIDOŠANA

Ilgtspēja
Stratēģiskas vietas visā pasaulē
Celmlauži
Uzticami un ētiski

PATIESA SADARBĪBA

Ilgstoša partnerība
Kopīgs darbs
#Rethink inovācija
Pilna pakalpojumu klāsta loģistika

PIELĀGOTI RISINĀJUMI

Neatkarīga konsultācija
Viedokļi par inovāciju
Tuvas attiecības ar klientiem
Plašs sortiments

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Esiet informēts par jaunākajiem notikumiem. Abonējiet mūsu informatīvo izdevumu.

"*" norāda obligātos laukus

Kā mēs rīkojamies ar jūsu datiem? Lasiet mūsu Paziņojumu par personas datu drošību