Mazumtirdzniecības iepakojums produktiem
Samazināšana: jaunais iepakojums nodrošina par 80 % mazāk plastmasas izmantošanas
Uzņēmums Prince de Bretagne jau vairākus gadus samazina plastmasas izmantošanu savos iepakojuma materiālos. Uzņēmumi Prince de Bretagne un NNZ 2020. gadā uzsāka iepakojuma optimizēšanas projektu attiecībā uz 250 g ķiršu tomātu iepakojumu (Tutti un Pigeon šķirnes).
Jaunais iepakojums ir sākotnējā PET iepakojumu klāsta evolūcijas produkts, turklāt tas par 80 % samazina plastmasas izmantošanu, salīdzinot ar oriģinālā iepakojuma versiju. Šī krūzīte ir ražota no viendabīga kartona ar makro perforāciju satura ventilēšanai, kā arī piemērotu PET vāku produktu aizsardzībai un redzamībai.
Inovācija uzņēmumam NNZ nozīmē ilgtspējīga iepakojuma sortimenta izveidi tieši jums, izmantojot mūsu uz faktiem balstīto #Rethink metodi, kuras pamatā ir pieeja “Izgudro no jauna, pārveido, izpēti un reciklē”.
"*" norāda obligātos laukus
Šos sīkfailus izmanto, lai optimizētu vietnes veiktspēju un funkcionalitāti. Pārlūkojot vietni, šie sīkfaili nav būtiski. Tomēr ir iespējams, ka noteikti tīmekļa vietnes elementi bez sīkfailiem nedarbosies pareizi.
Šie sīkfaili apkopo datus, kurus mēs izmantojam, lai saprastu, kā mūsu tīmekļa vietni izmanto un uztver. Šie sīkfaili mums palīdz arī optimizēt vietni, lai iegūtu vislabāko lietotāja pieredzi.
Šie sīkfaili ļauj reklāmu tīkliem pārraudzīt jūsu darbību tiešsaistē, lai tie varētu rādīt atbilstošas reklāmas, ņemot vērā jūsu intereses un tiešsaistes uzvedību. Šie sīkfaili arī neļauj atkārtoti rādīt vienas un tās pašas reklāmas.