Mazumtirdzniecības iepakojums produktiem
Patērētāji reaģē uz jaunā dizaina iepakojumu āboliem
Starptautiskais iepakojuma uzņēmums NNZ ir izstrādājis unikālu iepakojumu āboliem. Dizainā izmantots gofrēta kartona trauciņš ar diviem vai četriem vienādiem nodalījumiem. Katrā nodalījumā ietilpts viens ābols, un pats trauciņš ir veidots tā, lai vislabāk aizsargātu ābolus no tradicionālajiem bojājumiem. Šīs iepakojuma koncepcijas otrā priekšrocība ir apdrukājamā virsma, kas ir ideāli piemērota reklāmai un marķējumam.
Patērētāju viedokļu pētījums liecina, ka patērētājiem jaunais trauciņš patīk. Tas attiecas gan uz produktu (āboli), gan uz produktu kategoriju (augļi). Pētījums liecina, ka dizains, kas ir ērts un pievilcīgs, spēj pamudināt pircējus veikt impulsīvus pirkumus.
Šo produktu bērniem paredzētajiem āboliem komerciāli izmanto uzņēmums Dole Saūda Arābijā.
Mēs labprāt dalīsimies ziņās par savu pieeju, konstatētajiem faktiem un rezultātiem pētījuma ietvaros — tikai pajautājiet mums!
Inovācija uzņēmumam NNZ nozīmē ilgtspējīga iepakojuma sortimenta izveidi tieši jums, izmantojot mūsu uz faktiem balstīto #Rethink metodi, kuras pamatā ir pieeja “Izgudro no jauna, pārveido, izpēti un reciklē”.
"*" norāda obligātos laukus
Šos sīkfailus izmanto, lai optimizētu vietnes veiktspēju un funkcionalitāti. Pārlūkojot vietni, šie sīkfaili nav būtiski. Tomēr ir iespējams, ka noteikti tīmekļa vietnes elementi bez sīkfailiem nedarbosies pareizi.
Šie sīkfaili apkopo datus, kurus mēs izmantojam, lai saprastu, kā mūsu tīmekļa vietni izmanto un uztver. Šie sīkfaili mums palīdz arī optimizēt vietni, lai iegūtu vislabāko lietotāja pieredzi.
Šie sīkfaili ļauj reklāmu tīkliem pārraudzīt jūsu darbību tiešsaistē, lai tie varētu rādīt atbilstošas reklāmas, ņemot vērā jūsu intereses un tiešsaistes uzvedību. Šie sīkfaili arī neļauj atkārtoti rādīt vienas un tās pašas reklāmas.