Mazumtirdzniecības iepakojums produktiem
Home News NNZ izpēte: “Patērētāju mīksto augļu iepakojumu pirkšanas uzvedība”
Ko patērētāji saka, un ko tie patiesībā pērk?
Uzņēmums NNZ nepārtraukti meklē veidus, kā vēl efektīvāk reaģēt uz klientu prasībām attiecībā uz mazumtirdzniecības iepakojumiem. NNZ veica plaša mēroga pētījumu, lai gūtu atbildes uz šādiem jautājumiem:
Mēs prezentējām patērētāju idejas par zemeņu iepakojumu Eiropas Iepakojuma forumā Diseldorfā. Mēs labprāt dalīsimies ziņās par savu pieeju, konstatētajiem faktiem un rezultātiem pētījuma ietvaros — tikai pajautājiet mums!
Inovācija uzņēmumam NNZ nozīmē ilgtspējīga iepakojuma sortimenta izveidi tieši jums, izmantojot mūsu uz faktiem balstīto #Rethink metodi, kuras pamatā ir pieeja “Izgudro no jauna, pārveido, izpēti un reciklē”.
"*" norāda obligātos laukus
Šos sīkfailus izmanto, lai optimizētu vietnes veiktspēju un funkcionalitāti. Pārlūkojot vietni, šie sīkfaili nav būtiski. Tomēr ir iespējams, ka noteikti tīmekļa vietnes elementi bez sīkfailiem nedarbosies pareizi.
Šie sīkfaili apkopo datus, kurus mēs izmantojam, lai saprastu, kā mūsu tīmekļa vietni izmanto un uztver. Šie sīkfaili mums palīdz arī optimizēt vietni, lai iegūtu vislabāko lietotāja pieredzi.
Šie sīkfaili ļauj reklāmu tīkliem pārraudzīt jūsu darbību tiešsaistē, lai tie varētu rādīt atbilstošas reklāmas, ņemot vērā jūsu intereses un tiešsaistes uzvedību. Šie sīkfaili arī neļauj atkārtoti rādīt vienas un tās pašas reklāmas.