Berries 10702944

NNZ izpēte: “Patērētāju mīksto augļu iepakojumu pirkšanas uzvedība”

Ko patērētāji saka, un ko tie patiesībā pērk?

Uzņēmums NNZ nepārtraukti meklē veidus, kā vēl efektīvāk reaģēt uz klientu prasībām attiecībā uz mazumtirdzniecības iepakojumiem. NNZ veica plaša mēroga pētījumu, lai gūtu atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Ilgtspēja un ilgtspējīgs iepakojums — ko patērētāji zina un saprot šajā ziņā?
  • Kā lietotāji reaģē uz informāciju par ilgtspējību, kas norādīts uz iepakojuma?
  • Kādi ir galvenie emocionālie un racionālie pirkšanas kritēriji, izvēloties zemeņu un melleņu iepakojumus?
  • Kādus ilgtspējīga iepakojuma variantus patērētāji pirks pirkšanas simulācijas ietvaros?

Mēs prezentējām patērētāju idejas par zemeņu iepakojumu Eiropas Iepakojuma forumā Diseldorfā. Mēs labprāt dalīsimies ziņās par savu pieeju, konstatētajiem faktiem un rezultātiem pētījuma ietvaros — tikai pajautājiet mums!

31B 81 3284063 2769862766 6 (1)
Inovācija uzņēmumam NNZ nozīmē ilgtspējīga iepakojuma sortimenta izveidi tieši jums, izmantojot mūsu uz faktiem balstīto #Rethink metodi, kuras pamatā ir pieeja “Izgudro no jauna, pārveido, izpēti un reciklē”.
87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Esiet informēts par jaunākajiem notikumiem. Abonējiet mūsu informatīvo izdevumu.

"*" norāda obligātos laukus

Kā mēs rīkojamies ar jūsu datiem? Lasiet mūsu Paziņojumu par personas datu drošību