Mazumtirdzniecības iepakojums produktiem
Home Mūsu stāsts
No 1922. gada, un mēs vēl tikai sākam!
NNZ aizsākās 1922. gadā, un uzņēmums veiksmīgi veidoja saiknes ar citu valstu kultūru, uztverot katru dienu kā piedzīvojumu, kas sniedz jaunas iespējas. Pateicoties šim potenciālam, uzņēmuma dibinātājs un viņa pēcteči (tīrasiņu uzņēmēji) tiecas kļūt par daudznacionālu iepakojuma materiālu piegādātāju lauksaimniecības un rūpniecības tirgiem. Mēs vēlamies radīt iedvesmas pilnus iepakojuma risinājumus, kas palīdzētu mūsu klientu piegādātājiem un darbiniekiem kopīgi gūt panākumus.
Šobrīd NNZ ir starptautisks uzņēmums, kas specializējas iepakojuma piegādē klientiem augļu un dārzeņu nozarē. Ģimenes uzņēmums ir kļuvis par organizāciju ar galveno mītni Groningenā (Nīderlandē), 170 miljonu eiro lielu peļņu, 250 darbiniekiem, globālu partneru tīklu un 24 filiālēm Eiropā, Amerikas Savienotajās Valstīs, Kanādā un Āfrikā.
Mūsu redzējums
Uzņēmums NNZ vēlas radīt iedvesmas pilnus iepakojuma risinājumus, kas palīdzētu mūsu klientu piegādātājiem un darbiniekiem kopīgi gūt panākumus.
Mūsu uzdevums
Mēs piedāvājam ilgtspējīgus iepakojuma risinājumus, kas pielāgoti pašreizējo un nākamo klientu vajadzībām, izprotot mūsu klientus un atbalstot viņus ar nozarē vadošo sortimentu galvenajās jomās, kā arī ātriem, adaptīviem un pielāgojamiem pakalpojumiem un padomiem.
Mūsu pārliecība
Mēs to varam panākt, tikai pateicoties mūsu spēcīgajam partneru tīklam, un tikai elastīgi:
Izaugsmes pamatā ir bijis NNZ potenciāls, tostarp uzņēmuma cilvēki, attiecības un vērtība, kuru mēs piedāvājam klientiem, ievērojot pakalpojuma stratēģiju, saskaņā ar kuru mēs labi pazīstam savus klientus.
Pirmajā desmitgadē mēs bijām celmlauži: Dibinātājs Riens Bots (1889-1964) rada NNZ (Noord Nederlandsche Zakkenhandel) 1922. gadā. Pirmā filiāle bija noliktava Groningenā ar nosaukumu “Libau”, drīz 1924. gadā tai sekoja ēka Hoornsche Diep Groningenā. Celmlauža darbības: braucieni uz ārzemēm uz Baltijas valstīm, Čehijas Republiku un Ungāriju. Kā arī džutas maisu un džutas auduma iegāde Pakistānā, Indijā un Bangladešā. 1928. gadā apgrozījums sasniedza 334 000 NLG.
Otro desmitgadi mēs atvēlējām pētniecībai: Lenderts Bots (1911-1972) uzņēmējdarbības iespēju meklējumos izceļoja pa visu Eiropu. 1939. gadā viņš pat apmeklēja Ameriku, kur izveidoja sakarus ar cukura fabriku. Atrodoties Amerikā, viņš iegādājās kokvilnas cukura maisus, kurus viņš aizsūtīja uz Nīderlandi ar “Holland America Line”.
Trešā desmitgade pagāja ar aizrautību. Lai apmierinātu augošo pieprasījumu, Lenderts pēc kara kārtējo reizi devās ceļot. 1947. gadā viņš iegādājās džutas maisus Amerikā un Kanādā. Sortimentam pievienoja daudzsienu papīra maisus, un pēc tam, kad Spānija kļuva par galveno sīpolu maisu noieta tirgu, tika izveidots kopuzņēmums ar uzņēmumu American Chase Bag.
Ceturto desmitgadi mēs veltījām stabilitātei. Stabilas piegādes un godīga uzņēmējdarbība nodrošina uzņēmuma attīstību. 1954. gadā uzņēmumam pievienojās Riena Bota otrais dēls Vims Bots. 1957. gadā NNZ strādāja aptuveni 50 darbinieku, un viņi atzīmēja jaunas filiāles atvēršanu ar pirmo džutas apdrukas mašīnu.
Mūsu piektajā desmitgadē pienāca laiks izmaiņām, un sešdesmitajos gados NNZ devās jaunos uzņēmējdarbības virzienos. Jauni iepakojuma materiāli, piemēram, linoleja maisi, daudzsienu papīra maisi, kartons, polipropilēns un polietilēns, kļuva aizvien svarīgāki. Pēc tam, kad 1961. gada 1. decembrī Bots vecākais aizgāja no amata, par NNZ direktoriem kļuva Lenderts un Vims Boti.
Sestajā desmitgadē mēs mainījām NNZ zīmolu. 1970. gadā Vims Bots nolēma mainīt nosaukumu no “Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V.” uz ‘NNZ industrial packaging bv”. Šādu lēmumu pieņēma aizvien pieaugošo starptautisko sakaru ietekmē, kā arī tādēļ, ka preču sortiments vairs neietvēra tikai maisus, bet arī citus iepakojuma veidus.
Septītajā desmitgadē mēs ķērāmies pie ģeogrāfiskās paplašināšanās. 1983. gadā uzņēmums atvēra pirmo biroju Vācijā, pēc diviem gadiem tas atvēra tirdzniecības biroju Džordžijas štata Rosvelas pilsētā, kur vadību uzņēmās Marko Bots. 1998. gadā NNZ bija 100 darbinieku, 14 starptautisko filiāļu, un uzņēmums piecu gadu laikā divkāršoja apgrozījumu, sasniedzot 100 miljonus NLG.
Astoto desmitgadi mēs veltījām pārprofilēšanai. NNZ pievienojās Lens Bots, kurš pārprofilēja NNZ kā neatkarīgu konsultantu, kas piedāvā saviem klientiem labākos iepakojuma risinājumus, atsakoties no ražošanas. Viņš izveidoja pētniecības un izstrādes nodaļu, kas vēlāk radīja godalgotos produktus Carry-Fresh, Liqui-Sorb un Twin-Bag.
Devītajā desmitgadē mēs attīstījām jaunu redzējumu. 2002. gada jūnijā dienas gaismu ieraudzīja jauns logotips un devīze: iepakojumu tīkls NNZ. NNZ kļuva par starptautiskā ražotāju, iepakotāju, izplatītāju, universitāšu, valdību un patērētāju tīkla centru. Uzņēmumu no 2004. gada vada Lens Bots, kas pārstāv ģimenes trešo paaudzi. 2007. gada 11. maijā atvēra uzņēmumu NNZ Benelux un NNZ Group jaunu un ilgtspējīgu biroju Groningenā. Uzņēmuma procesu un produktu kvalitātes pamatā ir ISO un BRC sertifikācija.
Desmitajā desmitgadē mēs izgājām starptautiskajā arēnā. NNZ ir tirgus līderis pārtikas produktu transportēšanā, vairumtirdzniecībā un iepakošanā mazumtirdzniecībai. Uzņēmums turpina izaugsmi rūpnieciskā iepakojuma jomā. Uzņēmuma apgrozījums ir sasniedzis 170 miljonus eiro, tas nodarbina 250 darba ņēmēju un tam ir 22 meitasuzņēmumi 18 valstīs. Uzņēmumam arī ir starptautisko uzņēmumu, ar kuriem tas sadarbojas, tīkls vairāk nekā 50 valstīs visā pasaulē.
Šobrīd NNZ kā starptautisks iepakojuma uzņēmums turpina augt un apkalpot klientus pārtikas produktu un rūpnieciskajā tirgū, pateicoties pakalpojumiem un tuvajām attiecībām ar klientiem, īpašu uzsvaru liekot uz ilgtspēju un inovāciju visos savas darbības aspektos. NNZ pārveido sevi, savus produktus un pakalpojumus jau no 1922. gada, un tas ir tikai pats sākums
Uzņēmums NNZ pārveido iepakojumu no 1922. gada. Un ne tikai radot inovatīvus risinājumus saviem klientiem. Mēs arī nepārtraukti pārveidojam NNZ organizāciju. Mēs izveidojām filmu ar nosaukumu “100 gadi NNZ”, kurā mēs precīzi parādām, kā mēs esam pārveidojuši un ieviesuši novatoriskus iepakojumus pagātnē un turpināsim to darīt arī turpmāk.
Ilgtspēja
Stratēģiskas vietas visā pasaulē
Celmlauži
Uzticami un ētiski
Ilgstoša partnerība
Kopīgs darbs
#Rethink inovācija
Pilna pakalpojumu klāsta loģistika
Neatkarīga konsultācija
Viedokļi par inovāciju
Tuvas attiecības ar klientiem
Plašs sortiments
"*" norāda obligātos laukus
Šos sīkfailus izmanto, lai optimizētu vietnes veiktspēju un funkcionalitāti. Pārlūkojot vietni, šie sīkfaili nav būtiski. Tomēr ir iespējams, ka noteikti tīmekļa vietnes elementi bez sīkfailiem nedarbosies pareizi.
Šie sīkfaili apkopo datus, kurus mēs izmantojam, lai saprastu, kā mūsu tīmekļa vietni izmanto un uztver. Šie sīkfaili mums palīdz arī optimizēt vietni, lai iegūtu vislabāko lietotāja pieredzi.
Šie sīkfaili ļauj reklāmu tīkliem pārraudzīt jūsu darbību tiešsaistē, lai tie varētu rādīt atbilstošas reklāmas, ņemot vērā jūsu intereses un tiešsaistes uzvedību. Šie sīkfaili arī neļauj atkārtoti rādīt vienas un tās pašas reklāmas.