Mazumtirdzniecības iepakojums produktiem
Pārveidojam no 1922. gada, un mēs vēl tikai sākam!
2022. gada 22. oktobris: NNZ 100 gadu
Uzņēmums NNZ pārveido iepakojumu no 1922. gada. Un ne tikai radot inovatīvus risinājumus saviem klientiem. Mēs arī nepārtraukti pārveidojam NNZ organizāciju. Tikai šādi mēs varam patiešām labi apkalpot savus klientus. Ļaujiet mums dalīties vairāku desmitgažu gaitā izbaudītos piedzīvojumos laikā no 1922. gada:
1922. g.–1930. g. — celmlauži
Pirmajā desmitgadē mēs bijām celmlauži: Dibinātājs Riens Bots (1889-1964) rada NNZ (Noord Nederlandsche Zakkenhandel) 1922. gadā. Pirmā filiāle bija noliktava Groningenā ar nosaukumu “Libau”, drīz 1924. gadā tai sekoja ēka Hoornsche Diep Groningenā. Celmlauža darbības: braucieni uz ārzemēm uz Baltijas valstīm, Čehijas Republiku un Ungāriju. Kā arī džutas maisu un džutas auduma iegāde Pakistānā, Indijā un Bangladešā. 1928. gadā apgrozījums sasniedza 334 000 NLG.
1930. g.–1940. g. — pētnieki
Otro desmitgadi mēs atvēlējām pētniecībai: Lenderts Bots (1911-1972) uzņēmējdarbības iespēju meklējumos izceļoja pa visu Eiropu. 1939. gadā viņš pat apmeklēja Ameriku, kur izveidoja sakarus ar cukura fabriku. Atrodoties Amerikā, viņš iegādājās kokvilnas cukura maisus, kurus viņš aizsūtīja uz Nīderlandi ar “Holland America Line”.
1940. g.–1950. g. — aizraušanās
Trešā desmitgade pagāja ar aizrautību. Lai apmierinātu augošo pieprasījumu, Lenderts pēc kara kārtējo reizi devās ceļot. 1947. gadā viņš iegādājās džutas maisus Amerikā un Kanādā. Sortimentam pievienoja daudzsienu papīra maisus, un pēc tam, kad Spānija kļuva par galveno sīpolu maisu noieta tirgu, tika izveidots kopuzņēmums ar uzņēmumu American Chase Bag.
1950. g.–1960. g. — stabilitāte
Ceturto desmitgadi mēs veltījām stabilitātei. Stabilas piegādes un godīga uzņēmējdarbība nodrošina uzņēmuma attīstību. 1954. gadā uzņēmumam pievienojās Riena Bota otrais dēls Vims Bots. 1957. gadā NNZ strādāja aptuveni 50 darbinieku, un viņi atzīmēja jaunas filiāles atvēršanu ar pirmo džutas apdrukas mašīnu.
1960. g.–1970. g. — izmaiņas
Mūsu piektajā desmitgadē pienāca laiks izmaiņām, un sešdesmitajos gados NNZ devās jaunos uzņēmējdarbības virzienos. Jauni iepakojuma materiāli, piemēram, linoleja maisi, daudzsienu papīra maisi, kartons, polipropilēns un polietilēns, kļuva aizvien svarīgāki. Pēc tam, kad 1961. gada 1. decembrī Bots vecākais aizgāja no amata, par NNZ direktoriem kļuva Lenderts un Vims Boti.
1970. g.–1980. g. — zīmola maiņa
Sestajā desmitgadē mēs mainījām NNZ zīmolu. 1970. gadā Vims Bots nolēma mainīt nosaukumu no “Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V.” uz ‘NNZ industrial packaging bv”. Šādu lēmumu pieņēma aizvien pieaugošo starptautisko sakaru ietekmē, kā arī tādēļ, ka preču sortiments vairs neietvēra tikai maisus, bet arī citus iepakojuma veidus.
1980. g.–1990. g. — ģeogrāfiskā paplašināšanās
Septītajā desmitgadē mēs ķērāmies pie ģeogrāfiskās paplašināšanās. 1983. gadā uzņēmums atvēra pirmo biroju Vācijā, pēc diviem gadiem tas atvēra tirdzniecības biroju Džordžijas štata Rosvelas pilsētā, kur vadību uzņēmās Marko Bots. 1998. gadā NNZ bija 100 darbinieku, 14 starptautisko filiāļu, un uzņēmums piecu gadu laikā divkāršoja apgrozījumu, sasniedzot 100 miljonus NLG.
1990. g.–2000. g. — pārprofilēšana
Astoto desmitgadi mēs veltījām pārprofilēšanai. NNZ pievienojās Lens Bots, kurš pārprofilēja NNZ kā neatkarīgu konsultantu, kas piedāvā saviem klientiem labākos iepakojuma risinājumus, atsakoties no ražošanas. Viņš izveidoja pētniecības un izstrādes nodaļu, kas vēlāk radīja godalgotos produktus Carry-Fresh, Liqui-Sorb un Twin-Bag.
2000. g.–2010. g. — vizionāri
Devītajā desmitgadē mēs attīstījām jaunu redzējumu. 2002. gada jūnijā dienas gaismu ieraudzīja jauns logotips un devīze: iepakojumu tīkls NNZ. NNZ kļuva par starptautiskā ražotāju, iepakotāju, izplatītāju, universitāšu, valdību un patērētāju tīkla centru. Uzņēmumu no 2004. gada vada Lens Bots, kas pārstāv ģimenes trešo paaudzi. 2007. gada 11. maijā atvēra uzņēmumu NNZ Benelux un NNZ Group jaunu un ilgtspējīgu biroju Groningenā. Uzņēmuma procesu un produktu kvalitātes pamatā ir ISO un BRC sertifikācija.
2010. g.–2020. g. — starptautiskā arēna
Desmitajā desmitgadē mēs izgājām starptautiskajā arēnā. NNZ ir tirgus līderis pārtikas produktu transportēšanā, vairumtirdzniecībā un iepakošanā mazumtirdzniecībai. Uzņēmums turpina izaugsmi rūpnieciskā iepakojuma jomā. Uzņēmuma apgrozījums ir sasniedzis 170 miljonus eiro, tas nodarbina 250 darba ņēmēju un tam ir 22 meitasuzņēmumi 18 valstīs. Uzņēmumam arī ir starptautisko uzņēmumu, ar kuriem tas sadarbojas, tīkls vairāk nekā 50 valstīs visā pasaulē.
2020. g. līdz šim brīdim — pārveidošana
Šobrīd NNZ kā starptautisks iepakojuma uzņēmums turpina augt un apkalpot klientus pārtikas produktu un rūpnieciskajā tirgū, pateicoties pakalpojumiem un tuvajām attiecībām ar klientiem, īpašu uzsvaru liekot uz ilgtspēju un inovāciju visos savas darbības aspektos. NNZ pārveido sevi, savus produktus un pakalpojumus jau no 1922. gada, un tas ir tikai pats sākums
Trīs panākumiem bagātās Botu ģimenes paaudžu kredo vienmēr ir bijis: NNZ, pirmkārt, rūpējas par cilvēkiem, otrkārt, rūpējas par cilvēkiem un, treškārt, rūpējas par cilvēkiem. Šo uzņēmuma “individualitātes” redzējumu lielā mērā, protams, ietekmējušas dažādās Botu ģimenes paaudzes. Uzņēmējdarbība, aizraušanās, harmonija un partnerība ir ģimenes kultūras pamatvērtības. Botu ģimenei pieder 100 % akciju, un uzņēmuma intereses vienmēr ieņem pirmo vietu.
Pateicoties mūsu pārveidojošai pieejai, uzņēmums NNZ koncentrējas uz loģistiku un iepakojumu risinājumiem, kas nāk par labu pasaulei klientiem un patērētājiem. Lai gan augstās kvalitātes iepakojums jau sniedz ieguldījumu mūsu vidē, galīgais mērķis ir: iepakojuma 100 % apritīgums. Ilgtspēja vai, citiem vārdiem sakot, cilvēku, uzņēmumu un pasaules nepārtrauktība, ir saistošais faktors uzņēmumā. Ideja, kas NNZ vienmēr ir bijusi par uzņēmējdarbību, ir tāda, ka jums jābūt gataviem nākotnei, jābūt inovatīviem visos tās aspektos attiecībā uz organizāciju, tirgiem, produktiem, jums jāturpina inovācijas. Mūsu sabiedrība bez iepakojuma pastāvēt nevar. Mēs darām visu iespējamo, lai aizrautu mūsu klientus un partnerus ar savām pārveidošanas idejām.
Ilgtspēja
Stratēģiskas vietas visā pasaulē
Celmlauži
Uzticami un ētiski
Ilgstoša partnerība
Kopīgs darbs
#Rethink inovācija
Pilna pakalpojumu klāsta loģistika
Neatkarīga konsultācija
Viedokļi par inovāciju
Tuvas attiecības ar klientiem
Plašs sortiments
"*" norāda obligātos laukus
Šos sīkfailus izmanto, lai optimizētu vietnes veiktspēju un funkcionalitāti. Pārlūkojot vietni, šie sīkfaili nav būtiski. Tomēr ir iespējams, ka noteikti tīmekļa vietnes elementi bez sīkfailiem nedarbosies pareizi.
Šie sīkfaili apkopo datus, kurus mēs izmantojam, lai saprastu, kā mūsu tīmekļa vietni izmanto un uztver. Šie sīkfaili mums palīdz arī optimizēt vietni, lai iegūtu vislabāko lietotāja pieredzi.
Šie sīkfaili ļauj reklāmu tīkliem pārraudzīt jūsu darbību tiešsaistē, lai tie varētu rādīt atbilstošas reklāmas, ņemot vērā jūsu intereses un tiešsaistes uzvedību. Šie sīkfaili arī neļauj atkārtoti rādīt vienas un tās pašas reklāmas.